søndag den 20. juni 2010

Ahhh endeligt eksamensfri!

Og dermed også tid til havesysler.....
Jeg elsker mit studie - det gør jeg virkeligt! men det er så "time-consuming" at have og hus bliver svigtet i høj grad.
Men nu er det slut med at brokke sig og i stedet nyde at frem til september kan jeg boltre mig i haven hvor alting lige nu kæmper om kap med ukrudtet jeg ikke har haft tid til at fjerne :-)

Først og fremmest handler det om lige at få fanget de blomster der er i flor nu
Akelejerne...Det er virkelig en sød blomst synes jeg og den selvsår sig selv overalt i min have og jeg nemmer slet ikke at fjerne den også selv om de krydser sig indbyrdes i en sådan grad at det er svært at holde farveorden :-)














 
I mit "cottagebed" har jeg de sødeste dobbelte rosa købt hos Mathildestiens planteskole. De står her mellem roser og lupiner og stråler så skønt. 
I det hele taget elsker jeg Akelejer - de er en rigtig mormorblomst, der er med til at give haven et skønt landligt udtryk....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar