mandag den 9. april 2012

En lille smule stolt

Har man lov at være en gang imellem....

Jeg har endeligt fået lavet mit helt eget Svarowski Farvekort til de sten jeg sælger i min lille business - Og jeg er selv ganske godt tilfreds! Synes det er blevet lækkert og enkelt at se på og så indeholder det alle de farver jeg har på lager. Meningen er at der oven på papiret det er printet ud på ( har brugt kassen! på noget rigtig tykt og lækkert cremehvidt papir) lægges et gennemsigtigt ark  hvorpå stenene sættes oven på deres plads. På den måde kan man nemt løfte det ark op og placere stof/dragt eller andet under den sten man ønsker og se om den passer til - meget bedre end at klistre stenen direkte på papiret hvor den så er helt og aldeles fikseret og svær at fornemme farven på.... voila!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar