mandag den 9. april 2012

Vareindpakning

Åh jeg håber at alle nogle af jer kreapiger derude finder vej forbi dette indlæg for jeg er nemlig nysgerrig - nysgerrig på hvordan i pakker ind? fødselsdag, varer, jul eller bare fordi i ikke kan lade være :-)

Jeg har en lille internetvirksomhed som sælger alverdens ting en skøjte/danse/gymnastik-prinsesse har brug for. Når jeg så sender varer ud eller får afhentet varer gør jeg rigtig meget ud af indpakningen - jeg gider jo heller ikke selv købe noget og så få det leveret i en kedelig plastikpose.

Og hvis der er noget der imponerer mig så er det hvor mange fine pakker jeg selv har modtaget når jeg har købt stort og småt ude i blogland - af mærkelige årsager har jeg altid glemt at tage billeder af det og det er jo dumt :-(

det her ville virke til mine produkter

Simpel og sødt - en måde jeg bruger tit med stempel-navn og hilsen




"tag it" med en fin svane eller
alt muligt andet....







Mmmmm - sødt...




Dekorer selv?

http://zakkalife.blogspot.com/2008/12/craft-project-creative-gift-wrap.html
Denne er smuk omend nok ikke så egnet til at blive sendt ud
 fandt der her:
http://zakkalife.blogspot.com/2008/12/craft-project-creative-gift-wrap.html



De næste par dage vil jeg tage billeder af det jeg sender ud og poste her - håber i har lyst til at dele noget af jeres med mig også :-)

happy wrapping








Ingen kommentarer:

Send en kommentar