tirsdag den 3. august 2010

Bryllupsplanlægning!

Så er datoen endeligt sat for vores bryllup og jeg har allerede brugt et utal af timer på diverse bryllupsblog og hjemmesider.

Det første vi skal have gjort er at sende Save-The-Date kort ud!


















Jeg har brugt timesvis på nettet og er kommet frem til at det vigtigste for os er:

At det er i en stil der kan matche med de tema som vi ender op med . Det må altså hellere være lidt mere enkelt end alt for meget i én bestemt stil.

Der er ingen tvivl om at støvede pastelfarver, det går vi ikke galt i byen med - jeg har svært ved at forestille mig at rosa og grøn ikke kommer til at være en del af vores farvetema









De klæder hinanden ufattelig godt synes jeg, se bare her (selv om den grønne her er lidt mørkere og den rosa lidt lysere)























I øvrigt synes jeg efter mine besøg rundt omkring på diverse blogs, at de Reserver-datoen-kort der indeholder en kalender er helt utroligt søde, jeg har lavet mig en lille inspirationscollage



Ingen kommentarer:

Send en kommentar