lørdag den 24. marts 2012

Barbie Vintage Prints

Jeg faldt over dette smukke værelse en dag på pinterest og straks blev jeg forelsket i de smukke vintage mode print i baggrunden.
Ældste datter bliver 13 til sommer hvilket også betyder at væreslet efterhånden trænger til at blive mere inspireret af hvem hun er og interesserer sig for end moderens hang til Cath Kidston blomstrede tapeter og afskallede loppefund.

Heldigvis har jeg opdraget en pige med god smag! Hun er vældig interesseret i mode (mormor's designer-gener har smittet) og går som alle andre teenagere mest op i hvordan resten af familien måske kunne flytte i kælderen så hun kan få et værelse til sko et til tøj et til seng og et til hendes egen stue :D

Men da jeg vidste hende dette billede var hun helt med på ideen og kan måske godt se at hun så kan nøjes med 1 værelse :-)

I min jagt på billederne på vagten fandt jeg ud af at disse billeder er Vintage Barbie Fashion prints af Robert Best (læs evt her http://onehautekid.blogspot.com/2009/11/win-set-of-vintage-barbie-fashion.html)  og bestemt ikke er hverken billige eller nemme at skaffe.

Meeen thank God & Heaven for Google & 7even elleven!

For se her i størrelsen 500 x 500 fadt jeg disse Barbie prints fra serien samt andre af hans tegninger der bestemt også vække lykke hos prinsessen. Købte noget passende cremefarvet og tykt papir og klikkede print! Så nu mangler jeg bare rammerne og nå ja at pille alt det gamle tapet ned fra hendes værelse!




  


Ja så nu er det vist bare at komme i gang med arbejdet!

3 kommentarer:

  1. Hej sikke en fin samling af Robert Best tegninger, du har fået lavet. Hvor har du købt billederne, for jeg leder også efter tegninger af ham, der er til at betale. Er det en kalender, du har fået billederne fra.
    Mvh Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sussanne

      Sorry den lange svartid - jeg er også helt vild med hans tegninger og prisen er også for dyr til mig - derfor har jeg lagt dem her ud som jeg har fundet forskellige steder på netet. De er gode nok kvalitet og store nok til at blive printet i hvert fald i A4. Jeg har ganske enkelt købt noget super lækkert papir og printet dem på sat dem i skønne rammer og nu står de og venter på at komme op på datterens nye værelse....

      Slet
  2. They're not actually vintage. I know that's what the other post said, but the collection started in 2001 so all are at most 10 years old. I have four of his sketches, which I have hanging in my hallway. I probably paid maybe $60 or so each unframed. I have bought a few of his calendars and have gotten him to sign some of the pages at Barbie Convention. I'm going to hang the pages in my room. I love his sketches and wish more were available. Most of the sketches you have on the page were made into dolls. I don't recognize two of them.

    SvarSlet