onsdag den 23. juni 2010

De første roser

Så er de første roser sprunget ud i haven....og hvor er det skønt! sikken en duft, når jeg går min morgentur i haven. På fredag rejser vi 2 uger på ferie og det er ikke med min gode vilje at vi skal være væk lige her på rosernes højdepunkt. Normalt blomstrer roserne ret så tidligt her i vores have, men jeg var lige ved at blive bekymret for at jeg slet ikke ville nå at se bare et par stykker i blomst inden afrejse.

Den første og største i blomst var Jacques Cartier























                                                                                                                                                                          

Men den der på dette tidspunkt spreder den skønneste duft er helt klart Rose de Rescht

















                                                      

Så skøn en blomst, både i duft, udseende og struktur














                                      
                                                                                
Her omgivet af akelejer og geranium til at beskytte de sarte ben.....

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar