torsdag den 2. august 2012

Cirkus Fødselsdag Trin 2


Yep jeg ved det er meget længe siden den fødselsdag blev holdt - helt præcist d. 28 april, men som altid er forsommer præget af rejseaktivitet med skøjteløb og eksamener så bloggen har måtte vente...

men here goes - en lille billedserie fra en rigtig rigtig dejlig dag fyldt med glade børn og uhmmm lækre kager....

Forud for Fødselsdagen havde jeg lavet en del papirting i photoshop samt fundet nogle godbidder på etsy

blandt andet disse fine små cirkus-tags som jeg brugte til at hænge rundt omkring



Og denne skønne cirkus-flagranke som jeg hængte op i "cirkusteltet"



Jeg havde selvfølgelig håbet på en helt fantastisk forårsdag men nææææææ nej det skulle selvfølgelig regne og blæse så "Velkommen ind - skiltet" blev lamineret og så kunne regnen bare komme an!

Kom indenfor
Pølsehorn 
    
Gammelt sylteglas med karameller til "gæt hvor mange - leg "
Cupcakes med cirkusflag i filt

Alle børn var inviteret til at komme klædt ud som noget fra et cirkus og det var helt overvældende så kreative de her små Rudolf Steiner børn havde været - det regnede i starten af dagen men heldigvis ikke noget et par havepavilloner ikke kunne klare og de hyggede sig gevaldigt og optrådte i stor stil i manegen (en ring af gamle mursten) for hinanden 


Jeg er ikke personligt så vild med fødselsdage indenfor hvor ungerne ikke rør sig - med den mængde sukker der ofte indtages skal der altså forbrændes noget krudt - så jeg havde købt lidt ind i "Tiger" af cirkus legetøj og hev ellers alt vores træningsudstyr frem, balancebolde, kettlebels på 2-6 kg, tennisbolde, vægtbolde og meget mere frem og de elskede det
Stærke Børn

Der gik selvfølgelig heller ikke længe før fra Ally var til salg billigt for et par godbidder og optrådte som rigtig cirkus-hund







Der var selvfølgelig også masser af godt til maven

Cirkus chokolade kage med figurer lavet af min veninde Anja

klovnenæser - små boller med glasur og smarties

Klovnekager - popcakes pyntet med smarties, snørrebånd og farvet glasur på tube




Ballondyr

skæg med skæg


pap-sugerør påsat smil, skæg og munde af diverse salgs - nemt, billigt og sjovt!

Trampolin er ALTID sjovt

Gamle zinkspande gjorde det ud for manegedekoration

Magi!

Grinende børn - god dag!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar