torsdag den 5. august 2010

Soveværelse sidste detaljer

Jeg mangler stadig de sidste detaljer i soveværelset....

Først og fremmest skal jeg have fundet nogle sengeborde....og jeg er stadig i tvivl. Jeg har før skrevet om små smykkeskabe fra Lisbeth Dahl her, men forlader idéen, for det bliver for "pænt" tror jeg.

Så er der idéen om at finde gamle franske flueskabe og så anvende dem som sengebord. Det tror jeg kunne være med til at give et lidt råt og rustikt udtryk i soveværelset og det er stadig den idé jeg hælder mest til....Det tager så bare en rum tid at finde de rigtige!

For som altid med mig ; ikke for stort ikke for lille, ikke for dybt og ikke for bredt :-)

Dette grønne synes jeg er rigtig fint! den farve gad jeg godt falde over. De må så bare gerne være lidt højre!! :d









Jeg har også et par andre idéer til soveværelset, jeg vil gerne finde flere små detaljer der kan hænges på tapetet, f.eks et stykke vintage undertøj, et lille spejl og nogle flere fugle og evt et lille fuglebur.

Jeg vil også gerne bringe en mere rustik og rå stemning ind i værelset uden at det bliver for tungt! så det stadig fremstår lyst og let.....

Jeg har "surfet" lidt rundt og er blevet inspireret til at lave dennne lille collage, der har nogle af alle de detaljer og stemninger som jeg selv leder efter og ønsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar